marți, 25 noiembrie 2008

Rugaciunea contemplativa in Biserica Emergenta

"Folositi 'rugaciuni de o respiratie' pe parcursul zilei, precum multi crestini au facut aceasta timp de secole. Alegeti o propozitie scurta sau o fraza simpla care poate fi repetata lui Isus dintr-o singura respiratie."
Rick Warren, Purpose-Driven Life, p. 89.


"Mi-am amenajat o camera de rugaciune - un mic sanctuar intr-un cold de parter, plin de carti cu teme legate de disciplinele spirituale, rugaciune contemplativa si misticism crestin. In acest spatiu am pus lumanari, am ars tamaie, am atarnat icoane si ascult casete cu calugari benedicti. Am meditat ore intregi la cuvinte, imagini si sunete. Am atins punctul de a fi in stare sa ating stari 'alfa brain'..."
Mike Perschon, Youth Specialties , December 2004


"Alege un cuvant sau o fraza sacra. In mod consecvent, foloseste acelasi cuvant in toata rugaciunea. Incepe sa repeti in tacere cuvantul sacru ales, sau fraza"
Mark Yaconelli


"Alege un cuvant sau doua. Spune-le copiilor tai sa stea in liniste si sa repete cuvantul in minte - nu sa se gandeasca la cuvant, ci doar sa-l repete."
Papa Ioan Paul


"... o mica fraza care e inspirata de dragoste, lasand ca un cuvant, o fraza sau o imagine sa se repete in liniste adanc in interiorul nostru, pe masura ce ne realizam activitatile zilnice."
Gerald May (Shalem Institute)


"Ceea ce merge la mine este o combinatie a disciplinelor: fac yoga, tai chi care este o arta martiala chinezeasca si trei feluri diferite de meditatii - vipasana, transcedentala si mantra"
Jack Canfield, Chicken Soup for the Soul


"'Alpla' este sursa pentru toate lucrarile fizice si magice. Este inima vrajitoriei"
Lori Cabot, Power Of The Witch


"Repetarea in tacere a unui singur cuvant poate ajuta sa coboram de la minte la inima."
Henri Nouwen


"Cand mergem in centrul fiintei noastre si trecem dincolo de acest centru in chiar centrul lui Dumnezeu ajungem sa atingem aceasta forta creatoare de energie... faptul ca energia divina poate contine libertatea de a continua evolutia constiintei din noi si prin noi, ca parte a intregului, in toata creatia."
M. Basil Pennington


"Acest curent mistic [rugaciunea contemplativa si traditiile monastice] este o punte din vest catre spiritualitatea Rasariteana."
Tilden Edwards (Shalem Institute)


"Noi redescoperim crestinismul ca o religie a Estului, ca o cale a vietii"
Rob Bell, Teaching Pastor Mars Hill Bible Church, from "The Emergent Mystique," CT


"Rugaciunea contemplativa nu este nimic altceva decat a aduce in constiinta ceea ce este deja acolo [divinitate in toti]"
Brennan Manning, The Signature of Jesus


"Extaz spiritual. Este a treia faza a rugaciunii contemplative... o stare de transa supranaturala"
Charisma magazine, Oct. 2004


"Cand am inceput pe calea vrajitoriei, profesorii mei au subliniat extrem de mult importanta meditatiei. Nu e doar faptul ca este un artificiu pe care vrajitoarele trebuie sa-l invete pentru a le ajuta in vraji si ritualuri, ci si aceea ca meditatia in sine este ceva magic"
Christopher Penczak


"Am inceput sa practic meditatia, in mod specific rugaciunea dintr-o respiratie, din nou. Am integrat si folosirea Tai Chi si yoga"
John Michael Talbot,Interview with Christianity Today 10/22/2001


This article or excerpt was posted on November 3, 2006@ 12:27 am .

From: http://www.lighthousetrailsresearch.com

Niciun comentariu: