miercuri, 3 iunie 2009

Bucurie tacuta

Imi amintesc cum impreuna cu cativa tineri carora le pasa de altii si au timp pentru a incuraja si a se implica pentru slujirea altora, am avut cateva intalniri cu alti tineri din doua locuri din zona noastra.

Am aflat ca unii dintre ei s-au hotarat sa inceapa un Legamant cu Dumnezeu. Stiind ca nu datorita noua sunt ei ce sunt acum, am ajuns sa ma gandesc tot mai mult la lucrarea pe care o face Dumnezeu.

Sunt multumitor pentru ca Tatal ceresc mi-a oferit ocazii sa vad cum el lucreaza in viata unor tineri, altii decat cei pe care-i cunosc din biserica noastra. Am o bucurie tacuta, pe care unii poate o intelegeti. Acea bucurie care nu vorbeste, dar care strange lacrimi in coltul ochiului, spre a le da drumul pe obrazul racit de vremuri. Bucuria ca Dumnezeu lucreaza cu putere si ca, in vremuri ca acestea, tineri il cunosc pe Dumnezeu.

Sunt momente deosebite cand se intampla astfel de bucurii. Chiar saptamana trecuta la Hateg a fost botez. M-am bucurat sa vad cum si astazi lucreaza Dumnezeu. Cuvantul a fost predicat si, intr-o atmosfera frumoasa, am vazut cum oamenii au reactionat la aceasta predicare.

Cuvantul lui Dumnezeu se raspandeste cu putere si astazi, chiar daca nu mai suntem crestinii primului veac, acei oameni pasionati de Dumnezeu si de Cuvantul Sau. Vazand toate acestea si altele, nu pot sa nu ma bucur cand vad ca mai sunt slujitori ai lui Dumnezeu care se ocupa de tineri si oameni din zone uitate de cei mai multi. Cand vad ca Dumnezeu inca schimba inimi.

Marit sa fie Dumnezeu!

Niciun comentariu: