miercuri, 8 decembrie 2010

Despre daruri spirituale - Iosif Ton

"Vorbirea în limbi este un dar strict personal şi el trebuie practicat ca un dar pentru viaţa privată. De ce ar fi trebuit să spun cuiva că l-am primit şi că o scurtă vreme l-am practicat?" (Iosif Ton)


"De aceea am simţit nevoia să mă rog cu mintea şi, făcând aceasta, şi găsindu-mi toată împlinirea şi satisfacţia în aceasta, treptat am neglijat vorbirea în limbi şi ea a dispărut." (Iosif Ton)


"După vindecarea fiicei noastre şi după experienţa ei, am intrat şi eu în procesul prin care a trecut ea, dar printr-un proces special de părtăşie personală cu Dumnezeu şi am fost vindecat de câteva boli." (Iosif Ton)


Consider aceste citate interesante si am vrut sa le extrag din intregul text unde ele apar. Ele vor avea un impact in viitor, vom vedea cum. Citate luate din textul de aici.

5 comentarii:

Anonim spunea...

interesante citate ai ales sa postezi. sa fie un crestinism viu? sapa si adu la suprafata ce gasesti:) merita, zic eu.

un crestin spunea...

Am si eu o intrebare?oare Dumnezeu nea chemat pe fiecare sa dam cu pietre in alti,sa ii judecam asa aspru cum stim noi,sau sa ii indreptam,sau mai bine sa ne rugam Domnului sa ii cerceteze si sa ii indrepte.Haideti sa nu mai scormonim dupa ce a zis,nu a zis sau va zice cineva ,ci sa ne vedem proprile barne ale vietii spirituale,uitatul in viata spirituala a vecinului nu isi are rostul.
Cu ce judecata judeci cu aceea vei fi judecat
Fie k Dumnezeu sa ne binecunteze pe toti

Alexandru spunea...

@un crestin

Ceea ce propuneti dvs. nu este decat o utopie.

Care e intrebarea dvs?

Faceti parte din randul celor care incearca sa interzica omului dreptul de a gandi, de a sintetiza, de a intelege? Neo-inchizitia are forme noi si interesante, pe care insa nu am (inca) timp sa le studiez, dar sa nu credeti ca nu se stie despre ele...

un crestin spunea...

Daca afirmatia care indeamna la incetarea judecarii celor din jur si privirea la viata spirituala personala mai intai,invatatura din biblie a devenit o utopie,,asta chiar nu o stiam,,,dar multumesc ca m-ati pus la curent.
Nu,nu incerc sa interzic dreptul omului de a gandi,pentru ca asta e un drept dat de dumnezeu,si fiecare om are dreptul la opinie,dar daca afirmatiile mele ca persoana ii fac rau celui pe care il vizez atunci mai bine ma gandesc de 2 ori inainte sa vorbesc odata.
Cam asta e parerea mea,si ma opresc aici.
Multa pace si binecuvantari in noul an
SARBATORI BINECUVANTATE!!!

Alexandru spunea...

Din pacate dvs ati atacat si ati lovit, evident cu prejudecati. Veti observa ca nu am facut decat sa ofer niste citate. Daca de aici ati reusit sa dati atat de tare in mine cu vorbe, ce veti fi facut daca scriam eu un articol?

Am spus ca e o utopie si m-am oprit aici. Nu am explicat, asteptandu-ma (in zadar, vad) sa intelegeti si sa nu mai reveniti. Este o utopie fiindca, iata, tocmai ati dovedit ca, cerand altora sa nu judece, ii judecati (nu aveati de unde sa stiti ca judeca fara sa judecati si chiar sa condamnati atat de amar, cum faceti).

Acum, ca am clarificat, ca nu ati ales sa va opriti la timp, ca ati continuat sa atacati in spatele unei masti anonime, nu ati facut decat sa subliniati ce am spus.

Nu va voi mai publica comentariile. Aici nu este piata si nici loc de dat cu vorba. Cautati pe alte bloguri unde aceste interventii sunt binevenite.

Dumnezeu sa va dea intelepciune.