"Bineînţeles că există şi voci protestatare care spun că ar fi bine ca noul tip de predicator să se identifice altfel cu ascultătorul din bancă. De exemplu, dacă ar renunţa la maşina luxoasă şi ar umbla mai mult per pedes apostolorum, făcând vizite celor săraci şi membrilor.
Dacă s-ar duce să muncească o zi sau două alături de muncitorul epuizat să vadă şi el cum se câştigă banul astăzi în România, dacă ar renunţa la luxul în care trăieşte cu familia sa şi ar da ceva bani la săraci din venitul său, şi nu din banii care îi mulge din Apus de la credulii care îl susţin. Cum de în aceste domenii nu vrea să se identifice cu ascultătorii Evangheliei, şi vrea să se identifice cu ascultătorii numai când e vorba de manifestările ce ţin de chipul veacului? De ce le aprobă pe acestea şi vrea să le ducă cu orice preţ în biserică?"
[de pe blogul Vindecatoru', cititi continuarea acolo (acest citat face parte dintr-o serie de trei articole cu titlul Revolutie in Biserica)]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu