duminică, 15 iulie 2007

Nascut din nou?

Eram in Pui. Se facuse seara, deja, iar noi incepeam sa ne strangem in fata scolii, dupa cateva ore de misiune de la om la om, unde am impartit Nou Testamente si am vorbit cu cei care erau dispusi sa o faca, despre Dumnezeu. Cateva fete nu ajunsesera inca. Am luat masina si, impreuna cu Calin, am plecat sa le cautam. Am aflat ca sunt la marginea satului si discuta cu cativa oameni.

Ajunsi acolo, am gasit un om interesat de Cuvant si doua persoane conduse de diavolul, care incercau sa zadarniceasca propovaduirea noastra. Cand le-am explicat ca trebuie sa fim nascuti din nou, una din aceste doua persoane a inceput sa rada si a intrebat plin de sine - cum sa ma nasc din nou, doar nu ma sinucid ca sa ma nasc iar. Si a ras.

Mi-am amintit imediat de Nicodim. Omul firesc, fratilor, chiar NU POATE sa intelaga lucrurile lui Dumnezeu. Pentru el sunt o NEBUNIE!!! Nu va mirati de un astfel de lucru. Dati slava lui Dumnezeu pentru ca a avut mila de voi! O, Doamne, SLAVA TIE!!!

Niciun comentariu: