miercuri, 27 februarie 2008

200

Am observat ca am ajuns la articolul 200 aici. E un moment in care sa evaluez lucrarea aceasta de pana aici si sa invat ce am de invatat.

Scopul meu este sa slujesc adevarul spre ascultarea de credinta data sfintilor odata pentru totdeauna.

Domnul sa ne intareasca pe toti pentru a lupta lupta cea buna a credintei, indiferent de costuri, pareri, atacuri si tot ce mai poate incerca sa ne opreasca din alergarea spre premiul chemarii ceresti.

Urmatoarele mesaje se vor incadra in limitele necesare pastrarii directiei blogului - de a desconspira impotrivirile fata de credinta adevarului si de a zidi pe cei din adevar, in adevar. Cand gresesc e vina mea, va trebui sa-mi aratati. Cand nu gresesc e harul Domnului, slaviti-L pe El.

Har, indurare si pace, de la Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Cristos!

Niciun comentariu: