miercuri, 6 iunie 2007

Marturisire personala de identitate in credinta

Sunt crestin.

Sunt crestin prin faptul ca am crezut in Evanghelia care mi-a fost adusa la cunostinta prin propovaduire. Evanghelia contine voia lui Dumnezeu pentru mantuirea noastra. Cred ca Dumnezeu este Unul Singur, ca voia Sa suverana ca noi sa fim mantuiti doar in Cristos este inextricabila si inexorabila, ca porunca Sa explicita este ca noi, oamenii, sa ne pocaim de pacatele noastre si sa primim singura salvare de mania lui Dumnezeu posibila - mantuirea prin Isus Cristos, care a murit pentru noi.


Sunt baptist.

Am auzit Evanghelia intr-o biserica baptista. Baptistii sunt evanghelici, iar in ce priveste doctrina, sunt, dupa o raportare directa si stricta la Biblie, printre cei care lupta pentru a ramane langa Adevar. Adevarul este Domnul Isus Cristos.

Apreciez toate eforturile evanghelicilor, indiferent de denominatiune, dar, atata timp cat ele nu corespund Scripturilor si Spiritului Scripturilor, nu sunt si nu pot sa fiu in acord cu ele.

Biblia spune despre Biserica Universala, dar ne arata existenta bisericilor locale, care alcatuiesc aceasta Biserica. Noi nu putem sa fim crestini si sa nu facem in acelasi timp parte din Biserica Universala a lui Isus Cristos.


Sunt om.

Omul greseste, iar faptul ca sunt om, ma aduce in ipostaze in care mai gresesc. Nu ma refer aici la greseli intentionate (care pot sa existe in viata mea, dar despre acelea nu discut aici). Exprimarea mea nu este litera de lege si nici nu poate fi. Eforturile mele sunt concentrate, totusi, pentru a ma conforma in toate (inclusiv in exprimare) Scripturilor.

Desi opinia sau parerea mea poate fi eronata, Cuvantul lui Dumnezeu nu poate fi. Spun aceasta prin credinta, nu prin afirmatie de sine statatoare. Iar credinta mea este in Dumnezeu si in Cuvantul Sau adevarat, pe care-l marturisesc fara nici o retinere.

Sunt nascut ca toti oamenii, dar sunt nascut a doua oara, din Dumnezeu. Iar nu toti oamenii sunt nascuti din nou. Credinta in Dumnezeu nu poate fi decat fie singura adevarata pentru un om, fie falsa. Ea nu poate, dupa cum ea insasi o cere, sa fie o alternativa la fel de viabila pentru oameni. Eu marturisesc aceasta credinta, dupa Scripturi si, in concluzie, sustin ca este singura adevarata. Nu credinta mea subiectiva, de om, ci credinta propovaduita in Scripturi, pe care ma straduiesc prin puterea lui Dumnezeu, pe care o am prin nastere din nou, sa o traiesc si sa o ascult intocmai.

Un comentariu:

Bogdan spunea...

faina marturie :) mi-ar place sa vorbesti si sa le explici si altor tineri din biserica, ce este un blog, cum sa posteze, si sa aiba fiecare cate un blog, daca vrei te pot ajuta cu asta :P