luni, 19 octombrie 2009

Generatiile trecatoare care pot naste fii eterni

Am vazut cu ochii mei. Dupa ce m-am intors la Domnul am vazut o generatie crescand. Cand esti tanar este plin de dorinta de a face ceva. Promisiuni, multe "noi nu vom fi asa". Numai ca, realitatea "bate filmul". Stiti jocul "eu niciodata n-am..."? Am auzit de prea multe ori "eu niciodata nu voi...". Iata ca a venit vremea pentru ca "niciodata" sa se tranforme in "totdeauna".

Acum vad o a doua generatie desprinzandu-se spre drumul pe care-l urmeaza viata. Nu au promis multe, dar parca fac cate ceva.

Am invatat o lectie, in timpul acestor noua ani de cand am primit "credinta, si flacara, si Duhul" - sa astept sa vad ce zice si Dumnezeu, ca oamenii multe spun. Si eu am spus unele lucruri, ferm convins ca le voi putea face. Dar, uneori vantul a fost prea puternic, pentru un piept prea firav.

De aceea, "frati sfinti, care aveti parte de chemarea cereasca", aveti in vedere o viata traita cu Dumnezeu, inca din tinerete. Dar lasati faptele sa vorbeasca mai pe urma, decat sa strige rusinea neimplinirii in urma vorbelor voastre.

Acum, timpul aduce o noua generatie spre a fi crescuta in frica Domnului, indrumata pe calea Lui si pregatita pentru o viata de evlavie. Cum vor fi acestia? Vor trai cu Dumnezeu, in fiecare zi? Vor fi focuri adevarate, sau scantei fermecatoare ochilor, pentru o vreme? Sa ne punem increderea in Dumnezeu, care ridica generatiile de oameni pentru a le folosi spre gloria Lui.

Tinerii(oamenii) sunt un fel de flori care arata toate bine la inceput, parca pregatindu-se de-a se deschide intr-un panoptic de culori, fiecare parca mai vie decat celelalte. Dar, nu dupa mult timp, raman sa parfumeze aerul din jur, doar unele... iar restul, in cel mai bun caz, sa imite trecator niste culori (mai usor de simulat).

Alege o viata cu Dumnezeu, in perspectiva intregului ei - incepe cu Dumnezeu, continua cu El si constientizeaza mereu sa sfarsesti cu El.

Niciun comentariu: