miercuri, 23 decembrie 2009

Marius Cruceru despre sonosfera Craciunului in Scriptura

Am reusit in sfarsit sa urmaresc toata inregistarea video. Initial se incarca mai greu, dar pana la urma am urmarit toata inregistrarea.

Fr. Marius Cruceru a incercat o taxonomie a sunetelor prezentate in Evanghelii ca fiind remarcabile contextului nasterii Mantuitorului nostru: Domnul Isus Cristos. Desi, ca timp, a durat prea putin si as fi vrut sa mai fie - era loc, prezentarea este benefica noua, in vremea sarbatoririi nasterii lui Cristos.

Ce colinde sa cantam? De ce, mai degraba? Ce anume ne invata Scriptura cu privire la sonosfera nasterii lui Mesia?

Iata aici prezentarea fr. Cruceru a evenimentului.

Biserica Iris, Cluj, a gazduit, ca seara de tineret, si ofera si versiunea video inregistrata.

S-au facut cateva provocari constructive, carora le-am putea da curs. Problema, cred eu, este de inima. Nu stiu cat ne pasa. Dar, nu vreau sa generalizez. O provocare a fost la a compune, dorinta pe care o am si eu fata de crestinii de astazi. Dar, de a compune valoros si atent. Nu cred ca fara obosire, invatare de minte sau greseala. Dar imi doresc cat mai bine, spre SLAVA DOMNULUI.

Cu dorinta de-a ne fi de folos, fiecaruia.

Niciun comentariu: