marți, 3 noiembrie 2009

Postarea 501

Nu m-am apucat sa le numar. Am observat ca asa scrie in panoul de control al blogului. Erau fix 500, iar aceasta ar fi urmatoarea, deci, cea din titlu.

Dar cate sunt cu adevarat? Cate au trecut testul privirii de sus? Fiindca Acela care judeca de Acolo, nu citeste doar cuvintele, ci si inima, gandul, maturitatea. Sa fie oare vreo postare buna in ochii Aceluia? E o intrebare pe care mi-o pun acum, gandindu-ma sa imi testez atent fiinta in urmatoarele scrieri.

Am inceput in gand cu o expresie la care ma gandesc de mai multi ani, "ascultareacredintei", alegand blogul ca forma de exprimare in conditiile unor "tensiuni" pe un grup inchis(doar anumite persoane participante) de discutii. Nu ca un subterfugiu, dar ca o cale de a putea sa fiu eu insumi in exprimarea parerii pe care vreau sa o cunoasca si altii.

Nu este un blog despre viata personala in sensul restrans al cotidianului, ci despre viata personala in sensul mai larg al vietuirii in Imparatia Cerurilor, in dreptul responsabilitatilor mele primite de la Imparat. Cat de folositor va ramane de vazut.

De aici incolo, sper ca o imbunatatire, dupa cum am incercat, de la articol la articol. Ar trebui sa se vada consecventa, dar si maturizare. Impactul? Nu-l tin eu in mana. Este alta chemarea mea conform careia scriu. Ea se va arata tot la sfarsit, cand nu un om o va dezvalui.

Intre timp, sper ca veti gasi sfaturi bune, intelepte si duhovnicesti aici. Daca nu e simplu - nu le folositi. Daca da, ele sunt resurse pentru care multumirile trebuie aduse Domnului Dumnezeu.

Spre mai bine si mai mult in vietuirea crestina, in apropierea de Dumnezeu.

Un comentariu:

Roxana spunea...

Deja se vede o imbunatatire si o abordare mai matura a temelor pe acest blog, dupa cum comentam in 2 posturi precedente, in care ai dat o invatatura crestina mult mai aplicata si practica, implementand principii de viata crestina in situatii specifice, concrete, de zi cu zi. In opinia mea, continua tot asa, si va fi tot mai mare folosinta si impactul (cel putin asupra unor oameni si in particular, asupra mea).
Am ascultat de curand un interviu cu Iosif Ton despre o carte pe care o va publica in curand numita "In scoala lui Isus" despre principiile vietii crestine aplicate, despre maturizare si transformarea caracterului dupa chipul lui Isus.
Poate te va ajuta si pe tine, pe mine cu siguranta ma intereseaza la maxim acest aspect al vietii crestine - traire autentica in sfintenie si transformarea caracterului dupa chipul Domnului.
Nu am o parere/convingere oarecare despre Ton, dar anumite mesaje despre caracter si viata crestina au fost profunde si folositoare, Putem sa luam cu discernamant spiritual resursele puse la dispozitie!


Mult har si binecuvantare, fii tare, imbarbateaza-ti inima si continua lucrarea buna pe care ai inceput-o ca impreuna-lucrator cu Dumnezeu !

Roxana