miercuri, 8 octombrie 2008

O noua biserica

Am gasit pe internet ca o noua biserica se va forma, daca nu s-a format deja si informatia nu e actualizata, in Deva.

Membrii - din bisericile evanghelice din oras.

Sursa: Punctul Central (cauta cu google).


Inainte ca sa inteleg prea multe din ceea ce avea sa urmeze, am studiat niste fenomene, condus de atmosfera de pe atunci, care-mi cerea sa inteleg ce se petrece si de ce. Am scris articole pe blogul acesta cu ceva timp in urma, legate de miscarea valului al treilea subliniind printre altele si caracteristica aceasta unica fata de celelalte valuri - faptul ca cei care fac parte din val nu fac o denominatiune noua, ci prefera sa ramana in mijlocul celei existente.

Apoi, am scris cateva articole despre Biserica Emergenta, denumire deja folosita in limba romana. Am mai aflat recent un termen pentru ea - Biserica Lichida.

Am mai scris si despre globalizarea bisericilor.

Daca le punem acum cap la cap si privim in jur, consecintele au inceput sa apara. Fara sa infierez bisericile care se formeaza pe aceste baze, voi sublinia totusi faptul ca noi astfel de comunitati vor continua sa apara in toata tara. Cu ceva timp in urma scria cateva articole din care reiese ca in toata tara bisericile fierb in interior tot mai mult, in special cele de la oras. Incepem sa vedem acum tot mai clar rezultatele.

Mentionez ca orice biserica nou formata poate sa fie buna si autentica si ca nu ma refer aici la nici o biserica pentru a o cataloga in vreun fel. Am folosit exempul concret de mai sus, fiindca este concret, actual si il stiam.

Fiindca realitatea o cere, va chem la vigilenta si sfintire, fiindca nu doar ca suntem intr-un razboi crunt, dar Stapanul sta sa vina!

Niciun comentariu: