marți, 11 decembrie 2007

Mesajele anonime

Este important sa stii ca pe blogul aceasta NU poti posta mesaje anonime. Pe alte bloguri, poti, e problema celor care le detin, nu a mea si nu ma preocupa. Dar aici nu poti. Daca vrei sa spui lucrurilor pe nume, fa-o pe nume. Daca nu, esti doar un simplu anonim si parintii m-au invatat sa nu vorbesc cu necunoscutii. Si nu sunt ironic acum!

Singura exceptie, in ce priveste publicarea pe acest blog a unui mesaj anonim, este atunci cand acesta contine ceva frumos si autorul nu vrea sa se stie despre el, din smerenie. A nu se confunda insa smerenia cu lipsa de responsabilitate. Ca un astfel de mesaj anonim sa fie publicat aici, va trebui ca eu sa stiu cine-l publica, chiar daca-l va publica sub titlul de anonim.

Vei zice - cine este asta si ce blog are el? Asa e. Deloc important. Dar astea sunt regulile si asta e taxa. Asa e aici, esti de acord, sau nu esti de acord. Tu ai ultimul cuvant.

Ascultarea Credintei se doreste a fi, ca blog, un loc unde eu imi public articolele, gratuit si responsabil, public. Anonimii nu-si au locul aici. Voi accepta orice duel name-to-name si doar asa. Ca sa stie si ceilalti, atunci cand am fost invins, cine este invingatorul.

Am scris acest post pentru ca am primit unele comentarii anonime, carora nu le pot raspunde si pe care nu le pot publica. Daca as fi primit aceleasi provocari de la o persoana ce poarta un nume real, as fi raspuns provocarilor. Puteti sa-mi ziceti si fata in fata lucrurile (ar fi chiar de preferat si mult mai bine, ba, chiar... biblic...).

Succes!

Niciun comentariu: