duminică, 16 decembrie 2007

Pur si simplu

Am primit inca un mesaj anonim, in urma articolului meu, publicat, despre mesajele anonime. Am aflat ca primul mesaj in care cineva (nu stiu cine) mi-a vorbit cu rautate, a fost un "atac finut". Si am aflat ca am reactionat gresit. Ma mai sfatuieste anonimul sa nu le zic la cei de la servici ca sunt pocait. Draga anonim, nu am publicat comentariul tau, ca sa nu existe pe umerii tai presiunea de a de da pe fata. Asa, nepublicand comentariul tau, ti-am dat ocazia sa scrii acelasi comentariu dar cu un nume real. Asa, ti-am mai dat o sansa pe blog. Acum, ai irosit-o. Dar, o mai ai pt discutia fata in fata. Doar noi doi, va fi cuvantul tau impotriva cuvantului meu, deci nu va stii nimeni. Ce zici?

Pur si simplu.

Cine e pocait cu adevarat nu are nevoie sa spuna ca e. Se vede. Pur si simplu.

Este ultimul mesaj legat de anonimi pe acest blog. E spre binele vostru, anonimilor, ca eu oricum nu va cunosc. Pur si simplu eu nu sunt chemat sa ma lupt cu anonimi si nu o voi face.

Va cer o confruntare directa. S-ar putea sa-mi fie greu. Dar hai sa nu vorbim doar. Daca ne confruntam direct, vom descoperi fie ca suntem frati si ca ne-am lasat inselati si altii ne-au facut sa ne luptam unul cu altul, fie ca suntem din tabere diferite, adica unul fiu de Dumnezeu si altul fiul diavolului, fie ca nu suntem nici unul in adevar. Daca nu ne vom confrunta, nu va fi fiindca eu sunt las.

Pur si simplu.

Niciun comentariu: