marți, 26 ianuarie 2010

La film si la bolnavi

Am avut ocazia sa provoc tinerii sa mearga la bolnavi (totul organizat, deci doar sa mearga). Am avut ocazia sa-i provoc sa vizioneze un anumit film (unul dintre acele rare filme care au valoare). Unde credeti ca a fost inghesuiala?

Am avut ocazia sa propun sa sa ne vindem ceva din ce-i al nostru, sa dam saracilor. Am avut ocazia sa organizez iesiri la ski, unde trebuie bani de bilete pentru teleski si altele. Care lista credeti ca a fost mai plina (a Domnului, care vede in ascuns pe cei care-si strang comori in cer, sau lista mea cu inscrisii pentru excursie)?

Am avut ocazia sa ofer cadrul pentru o intalnire de rugaciune. Am avut ocazia sa ofer cadrul pentru o intalnire la o pizza. Unde credeti ca s-au strans mai multi?

In toate acestea, candva anume (si nu odata) eu insumi m-am adaugat listelor lungi. Care este inclinatia noastra? A inimii noastre? Cu durere, Dumnezeu constata ca nu este niciunul care sa-L caute pe El cu tot dinadinsul (vezi Romani).

Intr-o astfel de situatie este nevoie de schimbare. De o lupta, de o pocainta, de o indreptare, de plans si parere de rau reale si sincere, de implicare si dedicare.

Problema este ca, in vremurile de pe urma, unii Il vor iubi pe Dumnezeu, dar vor iubi mai mult placerile decat pe Dumnezeu. Ar vrea sa mearga in cer, chiar ar vrea. Dar placerile de o clipa ale pacatului sunt irezistibile.

La arme!

Niciun comentariu: