marți, 2 octombrie 2007

Relatia cu Scriptura

Avand in vedere starea actuala si asediul sub care bisericile de pretutindeni se afla, devine evident faptul ca doua, trei versete nu vor face fata ereziilor.

Avem nevoie de Cuvant in profunzimea lui. Avem nevoie sa-L cunoastem bine si sa ne familiarizam cu El. Se pare ca am avut o perioada mare de timp de libertate, in care totusi am lenevit si nu am studiat Cuvantul... Acum Dumnezeu ne "impinge", intr-un sens, spre a-L studia. De ce? Fiindca "vin profetii"... Este titlul unei carti traduse din limba engleza intr-un mod sugestiv. Am citit-o acum multi ani, cand pentru mine nu avea sens in Romania, dar am incercat s-o inteleg in contextul in care a fost scrisa, fiindca si-a prezentat acest fond foarte bine. Dar sa luam ideea - vin profetii. Cum ii vom recunoaste? Cum vom stii care de unde vin? Lucrurile incep sa se miste, dar daca se misca nu inseamna ca Dumnezeu se misca doar. Si diavolul se misca. Orice face Dumnezeu, diavolul vrea sa falsifice, sa ocoleasca, atragand prin surogate.

ESTE TIMPUL PENTRU STUDIU BIBLIC IN PROFUNZIME, SISTEMATIC SI IN TIMP, INTENS VALORIC SI CANTITATIV.

PS: "studiu biblic" inseamna biblic, asa cum ii si zice, adica nu din alte carti... Exista si carti bune, care se pot studia (in lumina Scripturilor), dar vom numi altfel (corect) un astfel de studiu. Aici ma refer expres si exclusiv la studiul biblic in sensul pur al expresiei.

Niciun comentariu: