miercuri, 7 noiembrie 2007

Articolul 101

Am ajuns la 100 de articole (cu exceptia acestuia) publicate pe acest blog. Am creat acest blog si am inceput sa scriu pe el ca sa nu aglomerez un grup de discutii.

Nu mi-am propus niciodata pana acum sa scriu un numar oarecare de posturi. Azi, pe cand ma pregateam sa scriu o specificatie, am vazut o statistica unde scria 100 (100 de posturi pana acum).

Desi dragostea nu se gandeste la rau, au fost unii care au vorbit in nume de rau despre articolele scrise de mine aici. Scopul meu este clar, eu scriu ce spune Biblia, indiferent de situatie. Ma lupt sa nu adaug nimic personal, nici un sentiment care vrea sa ma incerce in anumite situatii. Nu sunt indiferent cand scriu, nu ma prefac fiindca nu pot, dar scriu fiindca nu mi-e rusine de Cuvantul lui Dumnezeu. Pentru tot ce este fara Cuvant, ierati-ma, iau asupra mea, Domnul sa aiba mila. Pentru tot ce este din Cuvant, va rog sa va plangeti Domnului fiindca eu nu pot sa port povara aceasta. De ce o iau atunci? Fiindca asa am ales atunci cand am devenit crestin.

Doar o mica specificatie vroiam sa fac - cand spun "doctrina" nu ma refer la un sistem religios oarecare. Cand spun doctrina ma refer la suma principiilor divine, la sistemul de valori revelate de Dumnezeu omului. Doctrina pentru mine inseamna "invatatura sanatoasa" si este definitia cea mai potrivita pe care o folosesc corect atunci cand este cazul.

Ma lupt sa spun adevarul in orice situatie si prin orice metoda buna, fiindca ma intereseaza. In rest, sunt doar un om, deci, daca va cerceteaza Dumnezeu, slavit sa fie Dumnezeu. Aveti mare grija sa nu cumva sa va placa niste vorbe fara Cuvant, aceasta e responsabilitatea voastra.

Voi continua sa scriu despre problemele actuale din biserici, despre noi miscari si tendinte, despre atacurile asupra adevaratei Biserici a lui Dumnezeu (care nu e un sistem omenesc oarecare) si sunt gata sa stau in fara oricui sa dau socoteala pentru ceea ce spun si scriu aici, dupa cum am fost si pana acum.

Daca cineva este afectat de relativismul societatii noastre si vrea sa ma limiteze la o parere este, desigur, parerea lui. Cine cunoaste adevarul este liber si cel care este liber este in adevar. Doar cei care sunt in adevar pot iubi cu adevarat si doar cei care iubesc cu adevarat il cunosc pe Dumnezeu. Doar cei care-L cunosc pe Dumnezeu pot intelege Cuvantul lui Dumnezeu si doar cei care inteleg Cuvantul lui Dumnezeu pot sa vorbeasca in adevar despre el.

Sa ne luptam in continuare lupta cea buna a credintei, in orice situatie si in orice circumstanta.

Niciun comentariu: