marți, 6 noiembrie 2007

Credite

Ma indoiesc sa nu va placa mesajul cantarilor pe care le-am postat pe blog si melodiile lor. Cel putin, putin, cel putin pana acum :D.

As vrea sa nu va ganditi ca eu l-am gasit si ca ce fain ca mai sunt si oameni destia, care asculta melodii frumoase. Am primit aceste melodii de la cineva. Domnul sa-i binecuvanteze viata si trairea. Am dorit sa aveti si voi parte de ele si sa va bucurati si voi. Cat despre credite - multumiti-i Domnului. Altii au compus cantarea, altii au facut videoclipul fiecarei melodii. Altii gazduiesc site-ul videoclipurilor. Slavit sa fie Domnul pentru toate.

Succes in viata de credinta si ma rog ca toate aceste posturi sa va intareasca in credinta. Ca sa iau si eu ceva, cred ca ar fi bine, fara o falsa smerenie, sa iau eu creditele pentru greselile de pe acest blog, ca trebuie sa fiu responsabil, nu? Daca am ranit vreodata pe cineva, iertati-ma. Domnul Isus Cristos sa fie cu duhul vostru.

Faptul ca am pus aici aceste melodii nu are de-a face cu preferintele mele personale legate de autorii lor. Nu recomand si nici nu resping lucrarea lor, pentru ca nu o cunosc. Va rog sa luati melodiile ca atare, iar daca exista probleme reale cu autorii lor, sa imi spuneti.

Mai este o melodie, "Father's song" a lui Matt Redman. O puteti asculta pe net, daca o gasiti. Nu o pun aici fiindca nu am gasit un videoclip potrivit care sa o contina.

Niciun comentariu: