sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Blogul Ascultarea Credintei

Acest blog are ca scop prezentarea unor articole care sa incurajeze la crestere spirituala, in ascultare de "credinta", in sensul expresiei "ascultarea credintei" pe care il da apostolul Pavel.

Al doilea scop, complementar primului, impune scrierea unor articole care prezinta tendinte gresite, directii gresite si erezii acceptate, ale anumitor grupuri de oameni, sau oameni (pe care-i cunosc sau nu), vis-a-vis de credinta de care suntem chemati sa ascultam, in sensul Noului Testament.

Incercarea mea de a prezenta scrieri obiective nu-mi anuleaza persoana fiindca nu poate. Prin urmare, am experiente, trairi etc, pe care uneori (foarte rar) le impartasesc pentru a da o nuanta mai personala gandurilor pe care le transmit. Daca oameni intelepti imi spun, totusi, ca un articol sau o parte dintr-un articol nu ar fi trebuit sa fie publicata, voi fi de acord sa retrag acel articol intr-un mod corespunzator.

Acest blog nu este un poligon de unde sa se lanseze atacuri asupra unor persoane. Daca, insa, anumite persoane sunt implicate intr-un subiect, trebuie sa discute fara a face uz de atacuri personale. Trebuie sa invatam cand discutam un subiect sa nu atacam persoana. Blogul meu este pentru discutii, argumentari, meditatii si chiar pareri. Chestiunile personale (cum spunea cineva si intr-un comentariu), dupa cum zice Biblia, isi au locul intr-un cadru personal. Blogul, in general, nu este si nu poate fi un astfel de cadrul (exista optiuni pe unele sisteme de blog de a specifica CINE poate accesa articolele, detinatorul poate selecta doar persoanele dorite de el, moment in care, se poate implementa un cadru mai personal).

De asemenea, daca vreti sa faceti afirmatii despre anumite chestiuni discutate de mine aici, va trebui sa va asigurati ca ati citit articolul corect si ca stiti ce am transmis. Uneori, exprimarea mea este greoaie si cititorii nu inteleg. Se pot naste basme pe interpretari haotice a oricarui text.

Eu nu am facut parte din nici o partida in Biserica lui Dumnezeu si incerc sa fiu vigilent sa nu ma implic in astfel de actiuni. Am incercat intotdeauna sa traiesc in pace cu toti si, desi atarna de mine asta, am reusit pana acum prin harul Domnului.

E posibil ca anumite articole sa contina chestiuni care par personale. Totusi, eu folosesc acele chestiuni care ar fi putut sa fie personale, dar care au devenit publice le ora cand le folosesc aici, prin diferite circumstante, atunci cand gasesc de cuviinta. De exemplu, atunci cand cineva ma provoaca personal in spatiul public, ramane la alegerea mea nediscutabila daca sa raspund sau nu, dar, desigur, aceasta nu-mi da dreptul de a prezenta lucruri personale in acest spatiu, doar ca altii au facut-o. Dimpotriva!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu vreau sa denaturez/deturnez scopul acestui blog - este unul biblic si intelept, si mai ales foarte necesar.
Ma intrebam, daca in timp, se poate extinde domeniul de invatatura si ascultare a credintei si in alte domenii ale vietii crestine - relatiile umane extrabisericesti, familia, marturia la locul de munca - si alte aspecte practice ale ascultarii de Dumnezeu in viata crestina.
Autorul va lua in considerare sau nu aceasta intrebare, si va evalua scopul acestui blog, si daca e in conformitate cu acesta sau nu.
In orice caz, multumesc pt articolele de pe blog, de la primele pana in prezent.

Roxana

Alexandru spunea...

Vom vedea in timp.